keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006

Pari paskaa pallon varjossa

Päätyessäni aikoinaan tämän miehen viekkuun, olin vakuuttunut, että urheiluhullu se ei ainakaan ole. Mitä nyt Formulaa välillä tiirailee. Ja jääkiekkoa, jos on jotain isompaa turnausta. Peanuts.

Näköjään suhteen edetessä toisesta ihmisestä paljastuu uusia asioita;) Nyt tuo [normaalisti viikoittain säntillisesti imurinvarressa roikkuva] ruojake on istunut perseellään [väärän] toosan edessä jalkapalloa tuijotellen ja kiroillen [”Punanen, punanen vittu”, onpas sotaista laji] jo... mitä, ainakin kaksi viikkoa! Kuinkas kauan nää skabat kestää? Onko pelastusta kissankarvaan tukehtumisesta odotettavissa, köh?

Samaan aikaan kahtaalla me Missen kanssa yritämme virkistäytyä parvekkeen puolella, olemme perustaneet sinne tirkistelytoimiston. Misse tirkistelee lintuja ja örkkejä, minä polkkia. Nysse piipahtaa aika ajoin räpistelemässä hiiriään ja haastamassa hillumaan.


Toisinaan tulen yllätetyksi kuten kuvassa. Olen juuri tirkistelemässä Pari suhdetta, kun Misse näppäränä kissana bongaa tilanteen. Tunnustettakoon samaan syssyyn, että lisäksi olen vilkuillut sivusilmin myös Paskaa naista ja Hiipivää hulluutta. Olen myös ihastellut Uuden elämän ensimmäistä aamunkoittoa ja sen tuottamaa virkistävää tarinointia lapukkeella Tarinoita suomalaisesta paskayhteiskunnasta. Elämänkuva?!? Kaikella on syynsä.

Ai pari paskaa viikkoa vielä... okei. Minä olen meillä se jees-henkilö. Taipuu, mutta ei taitu [eikä taltu].

---
Edit: Huomatkaa Missen erinomaisen suloinen ja selväpiirtoinen vaaleanhelakanpunainen nenänpää. Ihqu, super;)

Edit 2: Kun tulin kotiin, niin havaitsin, että penthousessamme on imuroitu [kuulemma myös jääkaapin alta/takaa]! Ja katseet näemmä käännetty tiukasti kohti [oikeaa] toosaa;-)

14 Comments:

At keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006 3:01:00 ap., Blogger sea said...

Nenä! Tosta vaaleammasta kohdasta nenänvartta voisi melkein silittää. :)

 
At keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006 9:02:00 ap., Anonymous Anonyymi said...

Shöpö, sulokas....saisko puhelinnron neidiltä,
tv. Vincent

 
At keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006 2:37:00 ip., Blogger --KATA-- said...

Pelit päättyvät 9. Heinäkuuta myöhään illalla.
Ennustan Vittu Punainen huutojen kiihtyvän kohti Finaalia. Pelien jälkeen seuraa usein omituista tyhjyyden tunnetta ja takaisin arkirytmiin opettelua.

 
At keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006 2:45:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Onneksi meillä asuva mies ei katso potkupalloa, sen sijaan vormulat ja jääkiekko tekevät tuhojaan.

Vaihdetaan mies kahteen kissaan. Nam.

 
At torstaina, kesäkuuta 22, 2006 12:43:00 ap., Blogger ainailona said...

Sea: Kyllä voi ja on silitettykin;)

 
At torstaina, kesäkuuta 22, 2006 12:45:00 ap., Blogger ainailona said...

Vincent: Harkitaan, harkitaan. Tuntuu olevan vientiä, kurrpurrnauh, deittikalenteri melkoisen täys just nyt, lisäksi vielä kissaterapiakeikkaa ja muuta äksönii. Ja kun on vielä paras metsästyskausikin.

 
At torstaina, kesäkuuta 22, 2006 12:47:00 ap., Blogger ainailona said...

Kata: Huudot tuntuvat selvästi jo kiihtyvän "Mulkku perkele, saatanan käsi".

Kyllä mä tyhjyydet pian täytän, kunhan tunne ensin syntyy;)

 
At torstaina, kesäkuuta 22, 2006 12:48:00 ap., Blogger ainailona said...

Satujatar: Mulla on jo mies ja kaksi kissaa;)

 
At perjantaina, kesäkuuta 23, 2006 5:01:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tuo ei ole kuin tekosyy, ainailona, aina teille toinen mies mahtuu, minä voin ottaa Missen ja Nyssen. Voin maksaa pienen välirahankin... ;-)

 
At sunnuntaina, kesäkuuta 25, 2006 12:11:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Likimain omaisemme taloudessa vanhemman kissan virkaa tekevä Herra Dickens kunnioitti minua Juhannuksena aterioimalla kanssani. Minä söin porsasta pöydän ääressä ja tuoretta tuoeretta myyrää jaloissani.

 
At tiistaina, kesäkuuta 27, 2006 1:40:00 ap., Blogger ainailona said...

Satujatar: Voi, kun mä en voi luopua näistä meidän yksilöistä, en millään. Kuvakertomaa sulle vain voin tarjota.

 
At tiistaina, kesäkuuta 27, 2006 1:41:00 ap., Blogger ainailona said...

Petja: Kummalla lienee ollut parempi maku?

 
At maanantaina, heinäkuuta 03, 2006 2:04:00 ip., Blogger Sana said...

Heh.. Jotain vikaa?

 
At maanantaina, heinäkuuta 03, 2006 11:49:00 ip., Blogger ainailona said...

Sana: Juu ei.

 

Lähetä kommentti

<< Home