perjantaina, elokuuta 20, 2004

No nysse!

Ateenan yleisurheilu polkaistaan vihdoin kunnolla käyntiin! Johan tässä onkin kärvistelty kaikenmaailman täytelajien parissa viikon päivät. Uimareistakin kun näkyy niin vähän aikaa se liian vähän. Tänään huomasin, että ne kirotut pitkät [lannemalliset – hyvä kun ei vako vilahda, kun kömpivät altaasta ylös] trikoot ovat mukavan virtaviivaiset vain selkäuinnissa veden alta kuvattuna, kun jalat sätkivät merenneidon lailla vauhtia ja reisien kaari piirtyy sivukuvassa kauniisti... ei hassumpaa.

Illalla asettaudun sohvalle mukavasti pieluksieni varaan sakubrandy kourassa tähystelemään appetizerina klo 21.20 M 400 m, alkuerät. Lauantaina kello soimaan, että herään varmasti katsomaan klo 10.35 M 100 m, 1. alkuerät. Illalla alkuerä - välierämeno jatkuu. Sunnuntai on yhtä juhlaa, kun tulee kolmiloikan ja satasen finaalit, autstöks!!!

Kuten jo aikaisemminkin olen blogannut, niin minusta parasta katsottavaa urheilijassa [ja miehessä yleensä] on beba ja reidet. Näissä lähtötelinelajeissa sitä anatomiaa pääsee kuolaamaan oikein hartaudella. Parhaat hetket ovat, kun atleetit jännittyvät telineisiin, ampaisevat matkaan ja löysäävät maalissa. Maratoonarit ja muut kukkakeppilajien edustajat menkööt menojaan, ainailona pysyttelee tiukasti stadionilla pikamatkojen, aitojen ja hiekkakasaan hyppelyn äärellä.

Kuinka tulikin kesken kaiken tankat mieleen, pieni keskikehonkevennys tähän väliin - On behalf of Sivusta [tankerotankan luonteeseen kuulumaton loppusoinnuke oli ihan vahinko]:
Jäntevä kankku
urheilijan lopputyö
tiukkaa lihasta
paljastaa verhoten ne
veemäiset harjoitukset.


Rentouttavinta koko kisakarkelossa tähän asti on ollut se, ettei hetkeäkään tarvitse jännittää suomalaisten menestyksen pelossa. Rento meininki!

Dagen efter – häivähdys eilistä ihollasi, tuoksu joka huumaa
Akkainlehtien välissä jaetaan usein kaikenlaisia näytteitä ryppyrasvoista, hiustenhoitoaineista, tuoksuista ja huulipunista. Selaillessani tuoreinta Trendiä olin jo aikeissa raapaista tuoksunäytteen auki ja sipaista korvan taakse, kunnes huomioni kiinnittyi mallidonnan sotkuiseen meikkiin, tuhruiseen asuun ja otsakkeeseen "Tuoksu, joka kertoo sinusta?". Onkohan tämä nyt syksyn vetävin trendi? Kun tiirailin tarkemmin ilmoituksen tekstiä, huomasin, että kyseessä onkin RAY:n nuorten naisten alkoholinkäyttöä koskeva yhteiskunnallinen valistusmainos!

En sitten uskaltanutkaan avata näytettä. Luonnollisuus tässäkin asiassa on minusta parasta. Kippis! Röyh.