perjantaina, heinäkuuta 15, 2005

Karvainen paljastus

Missen paljastuspäiväkirjasta

Että mua onkin tympinyt tää incognito hommeli jo jonkin aikaa. Olen aina sopivan hetken tullen naukaissut henkilökunnalle, että kyllä nyt meikäMissestä pitäisi saada kuva sinne blogiin julkaistua. Johan se lisäisi suosiotakin ihan kybällä, kun olisi kunnon kuvia [ei noilla muiden perheenjäsenten jutuilla mitään lisäliikennettä kannata odottaa, surkeeta tavaraa]. Ja nyt vihdoin pääsin käpälöimään sitä kuva-arkistoa, nau!

Kuvassa mä siis tähystän datsalla varta vasten mua varten rakennetun viritelmän [se on tosissaan käsistään kätevä tuo Resurssi] päällä. Systeemi sitten kyllä kaatui, kun loikkasin sieltä alas. Tää on siis ihan neitsyttähystys tältä alustalta. Eka ja vika, arvaan. Mut eiks oo hyvä tappajanilme mulla tuossa? Just olin yhden päästäisen siinä viimeistellyt vikisemästä ja sen päälle meninkin vähän rentoutumaan tuonne yläilmoihin.

On kyllä hurjaa tää helle. Ei jaksa leikkiä, makaan vaan lättänänä siinä, missä ilmavirtaa tuntuu edes hieman olevan. Joillakin kollegoilla täällä Blogistanissa näkyy olevan todella hyviä viilentymisvinkkejä, täytyykin kokeilla.

Kuulemma ihan kohta mennään lomalle. Sehän voi tarkoittaa ihan mitä vaan [12 tunnin automatkaa ei minnekään, hoitokeikkaa tai parhaassa tapauksessa suosikkiani datsarupeamaa], ei voi tietää. Suhtaudun kuitenkin odotukseen luottavaisesti, koska kyllä nää niin kypsältä vaikuttaa nää lemmikit, että datsalle niiden täytyy päästä lepäämään. Paras vaan luottaa vaistoihinsa. Ja odottaa. Huoh, kurrr.

P.S. Terkkuja kaikille Missen aurinkolaivafaneille [erityisesti Sellistille], voi olla etten pääse ihan heti bloggaan, syksymmällä sit. Hyviä pyyntejä kaikillen.
---
Sähinää, tuliks musta nyt julkinen eläin?