perjantaina, syyskuuta 22, 2006

Etkö Sinä tiedä kuka minä olen?

Hyvä Suomen Punainen Risti

Kirjoittelen Sinulle näin nälkäpäivän kunniaksi, kun Sinäkin tunnut kirjoittelevan minulle ja melkoisen tiiviiseen tahtiin. Usko tai älä, olen ollut järjestönne säännöllinen lahjoittaja jo pitkään, omasta vapaasta tahdostani. Sinun pitäisi jo tuntea minut niin hyvin, että tiedät minun lahjoittavan aina verkossa ja e-maksulla.

Siksi en ymmärräkään miksi lähetät minulle toistuvasti paperipostissa nimelleni osoitettuja suljettuja kirjekuoria esitteineen ja maksulappuineen. En halua, että käytät varoja sellaiseen, se on kallista. Ja kun vielä puoliskollekin kolahtaa samansisältöinen kirje samaan osoitteeseen samalla luukun raottamalla. Minusta se on tuhlausta.

Täten saatankin tietoisuuteesi, että nuo lähettämäsi kirjekuoret päätyvät avaamattomina jätepaperinkeräykseen ja ärsyttävyydellään rajoittavat jossain määrin normaalia kuukausittaista anteliaisuuttani.

Ystävällisin terveisin
ainailona